נט"ל
  להיעזר   להכיר   ללמוד
 
 

תיאורי מקרה

פנייה של אם לחייל קרבי בעקבות מבצע "עופרת יצוקה"

5/04/2009

פנייה בעקבות פיגוע הדריסה הראשון בירושלים

16/12/2008

האנונימיות יכולה להיות ברכה – למי שחווה משבר אמון לוקח זמן ליצור אותו מחדש

2 חיילים משוחררים. 2 סיפורים על פוסט טראומה. מלחמה אחת.
10/11/2008

תאור מקרה

אחד מאותם הצלצולים המוכרים של הקו החם, אני עונה. תקוה, מעבר לקו, בקול רפה ומהוסס: "לא בטוחה שהגעתי למקום הנכון". כמעט מנתקת, אני חשה בסערת הרגשות ובמערכה הניטשת בינות לחדרי ליבה, האם להכניסני לעולמה? "אני מרגישה שקשה לך" אני אומרת ומושיטה לה קצה של חבל.
1/09/2008

תיאור מקרה

בתחילת דרכי בנט"ל, לאחר קורס מקצועי אשר הכיל בתוכו את כל מגוון הנושאים שבהם נוגעת ההתנדבות, חששתי... פחדתי שלא אדע מה לומר, כיצד להגיב ואיך להגיד את הדבר הנכון בזמן הנכון.
לכן בשיחות הראשונות בעיקר הקשבתי. הקשבתי במקום שאף אחד לא שמע, ניסיתי להבין במקום שאף אחד לא הבין, למדתי את מה שאף אחד אחר לא רצה לדעת.
4/02/2007

תאור מקרה

גילה (שם בדוי), אישה בת 45, היא אם לשני חיילי מילואים ששהו בלבנון במלחמת לבנון השנייה, לחייל בשירות סדיר בחיל האוויר ולילד בן 10. גילה התקשרה לקראת סוף הלחימה וסיפרה כי הבן הצעיר מבין שני חיילי המילואים היה נוכח בתקרית שבה נהרגו תשעה חיילים מאותה יחידה ונפצעו עשרים וחמישה. רק שבעה חיילים, והוא ביניהם, ניצלו ויצאו ללא פגע. בנה של גילה איבד שם את חברו הטוב ביותר.
11/08/2006

תיאור מקרה

הטלפון מצלצל, אני שומעת קול מהסס מעבר לקו, שקט, עדין - כאילו מתבייש להטריד. רק רוצה לשאול כמה שאלות... אני מנסה לענות על כולן. לא להשאיר דבר שאינו ברור. אני מספרת על נט"ל. מסבירה מה האפשרויות. בסוף השיחה, לאחר שאנו משוחחים על הקשיים שדני (שם בדוי) מעלה ועל האופן שבו הם משפיעים על חייו, אני שואלת אותו אם היה מעוניין שנישאר איתו בקשר.
11/08/2006
דרונט בניית אתרים