עובדים העוסקים במתן שירות לפונים נפגשים טלפונית או פנים אל פנים עם קהל במצבי קונפליקט, ההתמודדות דורשת יכולת ניהול מו”מ ומצבי משבר והתמודדות עם התנגדויות ולעיתים אף אלימות מילולית ופיזית מצד הפונים לקבלת שירות, עובדים אלה מתמודדים עם רמת לחץ יומיומית בעלת השפעה ומשמעות מצטברת ושוחקת.
הצוות שלנו בנט”ל יכול לסייע לכם:
- התייחסות לצרכים האישיים של העובד.
- הבנת וניתוח גורמי הלחץ איתם העובדים מתמודדים.
- טכניקות וכלים לוויסות עצמי
- טכניקות וכלים לשמירה עצמית.
- התמודדות עם קהל קשה (תקשורת בינאישית במצבי לחץ)
למה דווקא נט”ל?
- ידע וניסיון רחב בניהול stress והתמודדות עם לחצים.
- ידע בטכניקות הרפיה ושחרור במצבי לחץ וחרדה.
- ידע בתקשורת בינאישית במצבי לחץ.
- פיתוח כלים קבוצתיים ליצירת חוסן כמחלקה / צוות וכן שת”פ בין צוותים.
- כלים לשמירה עצמית של נותני השרות מפני שחיקה.
למי זה מתאים?
חברות וארגונים העוסקים במתן שירות ללקוחות (פרונטלי או טלפוני) תוך התמודדות עם התנגדויות וחוסר שביעות רצון מצד הלקוח.
מבנה הסדנא:
- סדנאות חוץ בטבע (outdoor)
- סדנאות בשילוב אמצעים יצירתיים (אומנות וכד’)
- סדנאות הפעלה באולם/ חדר פעילות
עלות בהתאם להיקף הפעילות:
יום סדנא מלא (8 שעות) = 2960 ₪ + נסיעות
* חשוב לציין: נט”ל הינה עמותה ללא כוונת רווח והתשלום בגין הסדנא משמש אותנו לתמיכה וסיוע לנפגעי טרור ומלחמה